Bedankt allemaal!

Tjonge, wat zijn we toch blij met jullie! Op ZorgkaartNederland beoordelen jullie MondClinic met een 9,5.

Bedankt allemaal!

Tjonge, wat zijn we toch blij met jullie! Op ZorgkaartNederland beoordelen jullie MondClinic met een 9,5 en 99% zou ons aanbevelen. Heb je enig idee welk gevoel dit bij ons geeft? Dat is echt heerlijk, fantastisch, geweldig. Ontzettend bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om die site een waardering achter te laten.

Wat vind jij belangrijk

Het geeft ons een heel goed kijkje in wat jij nu echt belangrijk vindt. We krijgen hier echt energie van om door te gaan met waar me mee bezig waren. Zo te lezen, vind je het belangrijk dat we vriendelijk zijn, alles duidelijk uitleggen en de tijd voor je nemen. Ook als we ons uiterste best doen om je zo min mogelijk te laten voelen, kan je waarderen. Mensen die tandartsangst hebben, vinden ons juist een plek om te ontspannen. Je vindt het prettig om een sms te krijgen ter herinnering van de afspraak en dat je bijna nooit lang hoeft te wachten in de wachtkamer. We gaan hier dus zeker meer door!

Warm hart

Wat wij belangrijk vinden is dat we je echt als mens, als individu, zien. Hierbij enkele comments waarbij ons hart een sprongetje maakt:

“Wat een verademing om weer eens gewoon als mens gezien te worden en niet meteen als klant/patiënt! Koffie (!) en luisterend oor en vervolgens toch gewoon de gehele behandeling kunnen afmaken. Klasse dames.”

“Als angstpatiënt ben ik in behandeling bij CBT Rijnmond. En ik kan wel zeggen dat ik daardoor extra gevoelig en kritisch ben. Door CBT Rijnmond werd de MondClinic van Corina aanbevolen. Dat bleek volkomen juist te zijn. Ik werd hartelijk ontvangen. Corina is geduldig en doortastend tegelijkertijd, legt goed uit, kan luisteren, leidt af en ze geeft me het gevoel dat alles bespreekbaar is.

Daarnaast merk ik een bevlogenheid en passie op voor haar vak en dat werkt zeer aanstekelijk. Het verzorgen van mijn gebit is opeens veel belangrijker geworden.

Wat ik ook heel prettig vindt is dat de receptionisten uiterst vriendelijk gastvrij en zorgvuldig zijn. Zij dragen aan frontoffice uit wat in de backoffice gebeurt!

En ook de praktijk zelf ziet er keurig verzorgt uit. Ik kan deze praktijk van harte aanbevelen, ik gun ieder zo'n behandeling. En Corina en haar team verdienen een welgemeend compliment dat zij deze praktijk naar zo'n hoog professioneel en hartelijk niveau weten te tillen.”

“De medewerker die ik de laatste keer kreeg was zo prettig. Ze vertelde steeds wat ze aan het doen was terwijl ze werkte. En ze gaf complimenten over het schoonmaken (wat toch een behoorlijke klus is elke dag) van mijn gebit. De andere keren hoorde ik vooral wat ik allemaal beter had moeten doen.”

“Sinds een aantal jaren bezoek ik MondClinic voor mondzorg. Bij de veranderende omstandigheden in mijn mond (nieuwe implantaten en zo)  was er steeds goede zorg ,aandacht voor de problemen en adequate oplossingen.”

“Ik kom al járen (>10) bij de MondClinic voor controles. De voorlichting is uitstekend, er wordt ruim de tijd voor je genomen bij vragen. Dat geeft een zeer geruststellend gevoel. Ook het meedenken bij komende behandelingen bij de tandarts ervaar ik al zeer prettig. Een fijne combi van een prettige én serieuze aanpak. De apparatuur is erg modern en men gaat zeer met de tijd en nieuwe ontwikkelingen mee. De wachtruimte is heel prettig ruim, fijn verlicht met een leestafel én een apart zitje waar je een beetje apart kunt zitten. Fijn als je wat zenuwachtig bent! Mooie en schone toiletten. Er is overal gratis en meer dan voldoende parkeergelegenheid wat een hele fijne bijkomstigheid is. Ik ben erg blij met de MondClinic en zal er zeker nog jaren onder controle blijven!”

“Afspraak maken, nakomen en behandeling is al vele jaren naar volle tevredenheid. M’n tandarts die ik binnen 2 weken daarna bezoek, zegt wel eens; Het ziet er brandschoon uit!”

Ga zo door!

Hier doen we het echt voor. Deze positieve feedback geeft ons werkelijk vleugels en gaan we met plezier naar ons werk. Nogmaals ontzettend bedankt voor deze waarderingen. We konden ons verbeteren door kritisch naar onszelf te en zijn en doordat je eerlijk naar ons bent. Dus mocht er je iets dwars zitten, ook dan horen we het graag persoonlijk van je. We zullen er alles aan doen om ook aan jouw verwachtingen te voldoen en ons best doen zelfs dat beetje extra aan je te leveren.

Auteur:

Mondclinic

Website:

Bedankt allemaal!

Tjonge, wat zijn we toch blij met jullie! Op ZorgkaartNederland beoordelen jullie MondClinic met een 9,5 en 99% zou ons aanbevelen. Heb je enig idee welk gevoel dit bij ons geeft? Dat is echt heerlijk, fantastisch, geweldig. Ontzettend bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om die site een waardering achter te laten.

Wat vind jij belangrijk

Het geeft ons een heel goed kijkje in wat jij nu echt belangrijk vindt. We krijgen hier echt energie van om door te gaan met waar me mee bezig waren. Zo te lezen, vind je het belangrijk dat we vriendelijk zijn, alles duidelijk uitleggen en de tijd voor je nemen. Ook als we ons uiterste best doen om je zo min mogelijk te laten voelen, kan je waarderen. Mensen die tandartsangst hebben, vinden ons juist een plek om te ontspannen. Je vindt het prettig om een sms te krijgen ter herinnering van de afspraak en dat je bijna nooit lang hoeft te wachten in de wachtkamer. We gaan hier dus zeker meer door!

Warm hart

Wat wij belangrijk vinden is dat we je echt als mens, als individu, zien. Hierbij enkele comments waarbij ons hart een sprongetje maakt:

“Wat een verademing om weer eens gewoon als mens gezien te worden en niet meteen als klant/patiënt! Koffie (!) en luisterend oor en vervolgens toch gewoon de gehele behandeling kunnen afmaken. Klasse dames.”

“Als angstpatiënt ben ik in behandeling bij CBT Rijnmond. En ik kan wel zeggen dat ik daardoor extra gevoelig en kritisch ben. Door CBT Rijnmond werd de MondClinic van Corina aanbevolen. Dat bleek volkomen juist te zijn. Ik werd hartelijk ontvangen. Corina is geduldig en doortastend tegelijkertijd, legt goed uit, kan luisteren, leidt af en ze geeft me het gevoel dat alles bespreekbaar is.

Daarnaast merk ik een bevlogenheid en passie op voor haar vak en dat werkt zeer aanstekelijk. Het verzorgen van mijn gebit is opeens veel belangrijker geworden.

Wat ik ook heel prettig vindt is dat de receptionisten uiterst vriendelijk gastvrij en zorgvuldig zijn. Zij dragen aan frontoffice uit wat in de backoffice gebeurt!

En ook de praktijk zelf ziet er keurig verzorgt uit. Ik kan deze praktijk van harte aanbevelen, ik gun ieder zo'n behandeling. En Corina en haar team verdienen een welgemeend compliment dat zij deze praktijk naar zo'n hoog professioneel en hartelijk niveau weten te tillen.”

“De medewerker die ik de laatste keer kreeg was zo prettig. Ze vertelde steeds wat ze aan het doen was terwijl ze werkte. En ze gaf complimenten over het schoonmaken (wat toch een behoorlijke klus is elke dag) van mijn gebit. De andere keren hoorde ik vooral wat ik allemaal beter had moeten doen.”

“Sinds een aantal jaren bezoek ik MondClinic voor mondzorg. Bij de veranderende omstandigheden in mijn mond (nieuwe implantaten en zo)  was er steeds goede zorg ,aandacht voor de problemen en adequate oplossingen.”

“Ik kom al járen (>10) bij de MondClinic voor controles. De voorlichting is uitstekend, er wordt ruim de tijd voor je genomen bij vragen. Dat geeft een zeer geruststellend gevoel. Ook het meedenken bij komende behandelingen bij de tandarts ervaar ik al zeer prettig. Een fijne combi van een prettige én serieuze aanpak. De apparatuur is erg modern en men gaat zeer met de tijd en nieuwe ontwikkelingen mee. De wachtruimte is heel prettig ruim, fijn verlicht met een leestafel én een apart zitje waar je een beetje apart kunt zitten. Fijn als je wat zenuwachtig bent! Mooie en schone toiletten. Er is overal gratis en meer dan voldoende parkeergelegenheid wat een hele fijne bijkomstigheid is. Ik ben erg blij met de MondClinic en zal er zeker nog jaren onder controle blijven!”

“Afspraak maken, nakomen en behandeling is al vele jaren naar volle tevredenheid. M’n tandarts die ik binnen 2 weken daarna bezoek, zegt wel eens; Het ziet er brandschoon uit!”

Ga zo door!

Hier doen we het echt voor. Deze positieve feedback geeft ons werkelijk vleugels en gaan we met plezier naar ons werk. Nogmaals ontzettend bedankt voor deze waarderingen. We konden ons verbeteren door kritisch naar onszelf te en zijn en doordat je eerlijk naar ons bent. Dus mocht er je iets dwars zitten, ook dan horen we het graag persoonlijk van je. We zullen er alles aan doen om ook aan jouw verwachtingen te voldoen en ons best doen zelfs dat beetje extra aan je te leveren.

Bedankt allemaal!

Tjonge, wat zijn we toch blij met jullie! Op ZorgkaartNederland beoordelen jullie MondClinic met een 9,5 en 99% zou ons aanbevelen. Heb je enig idee welk gevoel dit bij ons geeft? Dat is echt heerlijk, fantastisch, geweldig. Ontzettend bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om die site een waardering achter te laten.

Wat vind jij belangrijk

Het geeft ons een heel goed kijkje in wat jij nu echt belangrijk vindt. We krijgen hier echt energie van om door te gaan met waar me mee bezig waren. Zo te lezen, vind je het belangrijk dat we vriendelijk zijn, alles duidelijk uitleggen en de tijd voor je nemen. Ook als we ons uiterste best doen om je zo min mogelijk te laten voelen, kan je waarderen. Mensen die tandartsangst hebben, vinden ons juist een plek om te ontspannen. Je vindt het prettig om een sms te krijgen ter herinnering van de afspraak en dat je bijna nooit lang hoeft te wachten in de wachtkamer. We gaan hier dus zeker meer door!

Warm hart

Wat wij belangrijk vinden is dat we je echt als mens, als individu, zien. Hierbij enkele comments waarbij ons hart een sprongetje maakt:

“Wat een verademing om weer eens gewoon als mens gezien te worden en niet meteen als klant/patiënt! Koffie (!) en luisterend oor en vervolgens toch gewoon de gehele behandeling kunnen afmaken. Klasse dames.”

“Als angstpatiënt ben ik in behandeling bij CBT Rijnmond. En ik kan wel zeggen dat ik daardoor extra gevoelig en kritisch ben. Door CBT Rijnmond werd de MondClinic van Corina aanbevolen. Dat bleek volkomen juist te zijn. Ik werd hartelijk ontvangen. Corina is geduldig en doortastend tegelijkertijd, legt goed uit, kan luisteren, leidt af en ze geeft me het gevoel dat alles bespreekbaar is.

Daarnaast merk ik een bevlogenheid en passie op voor haar vak en dat werkt zeer aanstekelijk. Het verzorgen van mijn gebit is opeens veel belangrijker geworden.

Wat ik ook heel prettig vindt is dat de receptionisten uiterst vriendelijk gastvrij en zorgvuldig zijn. Zij dragen aan frontoffice uit wat in de backoffice gebeurt!

En ook de praktijk zelf ziet er keurig verzorgt uit. Ik kan deze praktijk van harte aanbevelen, ik gun ieder zo'n behandeling. En Corina en haar team verdienen een welgemeend compliment dat zij deze praktijk naar zo'n hoog professioneel en hartelijk niveau weten te tillen.”

“De medewerker die ik de laatste keer kreeg was zo prettig. Ze vertelde steeds wat ze aan het doen was terwijl ze werkte. En ze gaf complimenten over het schoonmaken (wat toch een behoorlijke klus is elke dag) van mijn gebit. De andere keren hoorde ik vooral wat ik allemaal beter had moeten doen.”

“Sinds een aantal jaren bezoek ik MondClinic voor mondzorg. Bij de veranderende omstandigheden in mijn mond (nieuwe implantaten en zo)  was er steeds goede zorg ,aandacht voor de problemen en adequate oplossingen.”

“Ik kom al járen (>10) bij de MondClinic voor controles. De voorlichting is uitstekend, er wordt ruim de tijd voor je genomen bij vragen. Dat geeft een zeer geruststellend gevoel. Ook het meedenken bij komende behandelingen bij de tandarts ervaar ik al zeer prettig. Een fijne combi van een prettige én serieuze aanpak. De apparatuur is erg modern en men gaat zeer met de tijd en nieuwe ontwikkelingen mee. De wachtruimte is heel prettig ruim, fijn verlicht met een leestafel én een apart zitje waar je een beetje apart kunt zitten. Fijn als je wat zenuwachtig bent! Mooie en schone toiletten. Er is overal gratis en meer dan voldoende parkeergelegenheid wat een hele fijne bijkomstigheid is. Ik ben erg blij met de MondClinic en zal er zeker nog jaren onder controle blijven!”

“Afspraak maken, nakomen en behandeling is al vele jaren naar volle tevredenheid. M’n tandarts die ik binnen 2 weken daarna bezoek, zegt wel eens; Het ziet er brandschoon uit!”

Ga zo door!

Hier doen we het echt voor. Deze positieve feedback geeft ons werkelijk vleugels en gaan we met plezier naar ons werk. Nogmaals ontzettend bedankt voor deze waarderingen. We konden ons verbeteren door kritisch naar onszelf te en zijn en doordat je eerlijk naar ons bent. Dus mocht er je iets dwars zitten, ook dan horen we het graag persoonlijk van je. We zullen er alles aan doen om ook aan jouw verwachtingen te voldoen en ons best doen zelfs dat beetje extra aan je te leveren.