Gevoelige tanden

Gevoelige tanden zijn een veelvoorkomend probleem dat veel verschillende oorzaken kan hebben. Als je een van de miljoenen mensen bent die last heeft van gevoelige tanden, dan weet je hoe pijnlijk het kan zijn om iets zuurs of zoets te eten of om iets warms of kouds te drinken.

Last krijgen van gevoelige tanden

Hoewel de symptomen vaak overeenkomen, kan het ontstaan van gevoelige tanden meerdere uitéénlopende redenen hebben. Enkele van de meest voorkomende oorzaken van gevoelige tanden zijn:

• Tandbederf

• Tandvleesaandoeningen

• Gingivitis

• Verkeerd uitgelijnd bijtpatroon

• Gevoeligheid voor hitte en koude temperaturen

Er zijn verschillende manieren om met gevoelige tanden om te gaan, maar als je langdurig resultaat wil bereiken, is een professionele behandeling van de onderliggende oorzaak de beste optie om voor een duurzame oplossing.

Gevoelige tanden effectief behandelen

Voor de behandeling van gevoelige tanden bieden wij in onze praktijk een persoonlijke aanpak die ontworpen wordt rondom jouw specifieke behoeften en situatie. De mondhygiënisten van MondClinic zorgen voor een persoonlijk behandelplan dat de oorzaak van gevoelige tanden aanpakt. Dit zorgt voor pijnvrij, langdurig resultaat!

Pijn door gevoelige tanden? Wij zijn er om te helpen.

We weten hoe pijnlijk het kan zijn wanneer je te maken hebt met gevoelige tanden, en we willen ervoor zorgen dat je nooit het gevoel hebt dat je mond je ervan weerhoudt om weer ten volle te genieten.

MondClinic is van mening dat iedereen een gezond gebit verdient, en we zijn er om je te helpen dat te bereiken. Onze praktijk is gevestigd in Rotterdam in de buurt van Kralingen, het Lage land en Prinsenland. Breng gerust een bezoek aan onze praktijk voor een kennismaking of maak vandaag nog een afspraak!