Gebitsreiniging

Professionele gebitsreiniging is de beste manier om je tanden en tandvlees gezond te houden. Een professionele gebitsreiniging verwijderd tandplak en tandsteen die tandbederf en tandvleesaandoeningen kunnen veroorzaken.

De mondhygiënisten van MondClinic zorgen niet alleen voor een schoon en fris gebit, maar kijken ook naar de algehele gezondheid van de mond. Eventuele problemen en aandoeningen worden op deze manier tijdig gespot.

Weg met tandplak

Hoe vaak en hoe goed je ook je tandenpoetst, vroeg of laat krijgt iedereen te maken met tandplak. MondClinic maakt gebruik van het EMS Airflow systeem voor een professionele diepgaande gebitsreiniging, waarmee wij je gebit ook in de moeilijkst bereikbare plekken in de mond diepgaand reinigingen.

Pijnvrij!

Het beste is dat professionele gebitsreiniging niet pijnlijk hoeft te zijn! Bij MondClinic maken we uitsluitend gebruik van de gepatenteerde Zwitserse precisietechnologie genaamd " PIEZON® No Pain, waarmee wij je gebit comfortabel en pijnvrij grondig reinigen voor een optimale mondgezondheid.

Meer dan gebitsreiniging

Een professionele gebitsreiniging is ook altijd een goed moment om eventueel je wensen over je mondgezondheid te bespreken. Zo kunnen wij tijdig een persoonlijk plan ontwikkelen om jouw mond optimaal gezond te houden!

Het welzijn van onze patiënten is onze topprioriteit. Wij streven ernaar om de best mogelijke zorg te bieden in een vriendelijke, ontspannen omgeving. Onze praktijk is er dan ook op ingericht om een aangename en prettige ervaring te bieden voor iedereen.

Maak een afspraak

Ook een afspraak maken voor een professionele gebitsreiniging? Neem dan contact met ons op. Onze praktijk bevindt zich in Rotterdam in de buurt van Kralingen, het Lage land en Prinsenland, dus mocht je in de buurt zijn en meer over ons willen weten dan kun je natuurlijk ook gerust binnenstappen voor een kennismaking. We zien je graag!