Tandaanslag verwijderen

Tandaanslag heeft alles te maken met onze eetgewoontes en lifestyle. Donkere voedingsstoffen, bijvoorbeeld koffie en thee, zorgen ervoor dat over dat het gebit over de jaren heen langzaam vergeelt. Tandverkleuring is deels te voorkomen door goed te letten op wat je inneemt. Zo kun je tandverkleuring bestrijden door:

• Niet te roken.

• Geen ijzerrijk water te drinken.

• Donkergekleurde voeding te mijden.

• Dranken zoals koffie, thee en rode wijn te vermijden.

Tandaanslag tast de glazuurlaag op de tanden en kiezen aan. Naast dat dit je tanden verkleurt is het gebit ook minder goed in staat om zichzelf te beschermen tegen schadelijke bacterie die mondaandoeningen veroorzaken.

De mondhygiënisten van MondClinic kunnen je persoonlijk advies geven over het zo lang mogelijk wit en gezond houden van je gebit. Met een regelmatig bezoek aan onze praktijk kunnen wij bovendien de ontwikkeling van je gebit nauwgezet bijhouden en aandoeningen voorkomen.

Stralend witte tanden

Zijn je tanden verkleurd en wil je weer een stralend wit gebit? Dan kun je kiezen voor een professioneel tanden bleken. De mondhygiënisten van MondClinic helpen je in een mum van tijd onder professionele begeleiding aan een stralend witte glimlach!

Tijd voor een parelwit gebit?

Wil je ook tandaanslag bestrijden voor een optimaal gezond gebit of wil je wittere tanden en kiezen? Neem contact met ons. Onze mondhygiënisten staan voor je klaar met professionele oplossingen voor langdurige resultaten. Wij vertellen je graag alles over de mogelijkheden.