EMS Airflow

Volledig pijnvrij naar de mondhygiënist? Het kan bij MondClinic! Ervaringen uit het verleden zorgen ervoor dat veel mensen bang zijn om een bezoek te brengen aan een tandarts of mondhygiënist. Dit is jammer en ook onnodig! Door de razendsnelle ontwikkelingen binnen de tandheelkunde is het nu mogelijk om geheel vrij van pijn behandelt te worden.

De EMS Airflow® prophylaxis master in combinatie met het Piezon® No Pain intelligent feedback systeem is de nieuwe standaard als het gaat om pijnvrije en comfortabele behandelingen in de mondhygiëne. Bij MondClinic maken wij uitsluitend gebruik van deze gepatenteerde Zwitserse technologie van EMS ter ondersteuning van onze behandelingen.

No pain, all gain!

Ter vervanging van de klassieke schraper en andere tandheelkundige instrumenten uit het verleden werkt EMS met een combinatie van lucht, water en een speciaal ontwikkeld poeder. Ingebouwde sensoren meten continu de druk die wordt uitgevoerd op de tanden, kiezen en het tandvlees en past deze real-time aan voor een volledig pijnvrije behandeling!

Door deze, zeg maar gerust, revolutionaire technologische innovatie is het tegenwoordig mogelijk om nagenoeg elke mondhygiënische behandeling vrij van pijn uit te voeren. EMS Airflow® is wetenschappelijk bewezen effectief en is bovendien ontworpen voor maximaal comfort, zodat je dus met een gerust hart een bezoek kan brengen aan de praktijk.

Maximale zorg, minimale zorgen

Bij MondClinic streven wij naar maximale zorg onder de beste omstandigheden voor onze patiënten. Wij vinden het superbelangrijk om de beste zorg te kunnen bieden in een vriendelijke en ontspannen sfeer. Jouw gezondheid en comfort zijn onze hoogste prioriteit. De apparatuur van EMS sluit hier dankzij de hoge effectiviteit en het pijnvrije karakter dan ook naadloos bij aan.

Pijnvrij behandeld worden

Meer weten over de technologie van EMS? Benieuwd naar onze pijnvrije behandelingen voor kinderen en volwassenen? Schrijf u nu in als patiënt of neem vandaag nog contact met ons op. Wij vertellen u graag meer over onze praktijk en behandelingen.